Dobrze funkcjonująca infrastruktura IT ma zasadnicze znaczenie dla jakości i ciągłości procesów biznesowych zachodzących w firmie. Z tego względu od specjalistów z działu IT wymaga się wysokiej sprawności działania - szybkiego odpowiadania na pytania, natychmiastowego lokalizowania i rozwiązywania problemów oraz znajdowania sposobów na zapobieganie im w przyszłości.

Aby zespół IT w Państwa firmie mógł działać szybko i sprawnie, należy go wyposażyć w odpowiednie narzędzia informatyczne, warunkujące możliwość takiego działania. Są to narzędzia klasy HelpDesk, oferujące pełny zestaw funkcji, stanowiących zasadnicze wsparcie dla obsługi kluczowych procesów IT w obrębie firmy.

W obszarze IT ADARP oferujemy Państwu doskonałe rozwiązania, które zostały wyselekcjonowane w taki sposób, aby mogły zaspokoić potrzeby zarówno mniejszych, średnich, jak i dużych firm.

Oferowany system umożliwia łatwe tworzenie, śledzenie i zamykanie incydentów, problemów i żądań zmiany. Pozwala na definiowanie i monitorowanie różnych poziomów serwisu w oparciu o określone umowy. Gwarantuje niezawodne dostarczanie końcowym użytkownikom dokładnych, trafnych i kompletnych informacji. Możliwość wykorzystania dedykowanego portalu pozwala na uzyskiwanie odpowiedzi na pytania oraz rozwiązywanie niektórych problemów bez konieczności telefonowania do serwisu.

Oferowane przez nas rozwiązanie ma przyjazny interfejs. Jest elastyczne i łatwe w obsłudze, co umożliwia optymalne dostosowanie go do własnych potrzeb.